Informacije o poduzeću Anoval-Telekomunikacije d.o.o.

OIB: 58780827919
MB: 05238854
Adresa: Ulica grada Vukovara 271/14, 10000 Zagreb
Tel. +385 1 6171857
Email: info@anoval-telekomunikacije.hr
Poslovni račun: ZAGREBAČKA BANKA D.D.
Banka: ZAGREBAČKA BANKA D.D.
IBAN: HR4223600001102865558
SWIFT: ZABAHR2X
Voditelj zbirke osobnih podataka dostupan je na mail adresi: zop@anoval-telekomunikacije.hr

 

Opće odredbe

 

PODACI O PROIZVODIMA

Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih kupac vidi na zaslonu i sl.
U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.
Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na web shop-u prodavatelja podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na web shop-u prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.

 

CIJENE

Sve cijene prikazane u web trgovini izražene su u hrvatskim kunama za krajnjeg kupca, s uključenim PDV-om i troškovima dostave za područje Republike Hrvatske.
AKCIJSKE CIJENE vrijede isključivo u vrijeme akcije. Odgoda slanja ili preuzimanja proizvoda na akciji moguće je isključivo ukoliko su proizvodi plaćeni unaprijed, bilo uplatom na transakcijski račun, bilo kartičnim plaćanjem.

Načini plaćanja

 

  1. Uplata internet bankarstvom ili uplatnicom na naš žiro račun kod Zagrebačke banke d.d., IBAN: HR4223600001102865558
  2. Nakon što uplata bude vidljiva na našem računu, poštom šaljemo Vašu narudžbu na navedenu adresu.
  3. Karticama:

 

 

IZJAVA O SIGURNOSTI PLAĆANJA

 

T-Com Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem “vatrozida” (firewalla).

 

Upute za sigurnu internetsku kupovinu potražite ovdje.

 

ISPORUKA DOSTAVNOM SLUŽBOM I TROŠKOVI

Naručene artikle šaljemo dostavnom službom u roku od 5 radnih dana od dana primitka narudžbe odnosno uplate (najčešće i ranije). Iznimno, uslijed rasprodanosti pojedinog artikla, nepredviđenih okolnosti, moguće je da isporuka traje nešto dulje od navedenog roka, o čemu ćete biti obaviješteni putem e-maila.

Cijena dostave
Za područje cijele hrvatske cijena iznosi 20,00 kn:
Cijene dostave su iskazane s uključenim PDV-om.
Nažalost nismo u mogućnosti utjecati na brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastale od strane dostavne službe.
U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti, Anoval-Telekomunikacije d.o.o. ima pravo uskratiti kupcu uplaćeni iznos kupoprodajne cijene, osim ukoliko se radi o vraćanju robe slijedom jednostrano raskinutog ugovora.

Ukoliko Kupac koji nije zaprimio robu, ponovno naruči robu putem Anoval-Telekomunikacije d.o.o. Web Shopa, prodavatelj zadržava pravo odbijanja daljnjeg procesuiranja narudžbe kao i pravo naplate.

Anoval-Telekomunikacije d.o.o. zadržava pravo da ne pošalje narudžbe s neispravnim/nepotpunim kontakt-podacima, kao i narudžbe s e-mailom/telefonom na koji nitko ne odgovara.

Anoval-Telekomunikacije d.o.o. prihvatiti će povrat isporučenih proizvoda o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan te da kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak proizvoda. U slučaju opravdanog prigovora, trošak zamjene proizvoda s novim proizvodom u cijelosti snosi Anoval-Telekomunikacije d.o.o.

NE ODOBRAVAMO POVRATE KORIŠTENIH A ISPRAVNIH PROIZVODA.

 

NEDOSTACI NA PROIZVODIMA

Prodavatelj ne odgovara kupcu odnosno primatelju za manje ogrebotine na proizvodima i oštećenja ambalaže koja su nastala kao posljedica dostave robe putem dostavne službe, ukoliko ogrebotine ili oštećenja ambalaže i drugi manji nedostaci ne utječu na osnovna svojstva i upotrebljivost proizvoda.

 

PISANI PRIGOVOR POTROŠAČA

U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni možete uputiti prigovor tvrtci Anoval Telekomunikacije d.o.o. , Anoval Telekomunikacije d.o.o. omogućuje podnošenje pisanog prigovora putem preporučene pošte na adresu Ulica grada Vukovara 271, 10000 Zagreb ili e-mailom na prigovori@anoval-telekomunikacije.hr.
Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, u prigovoru navedite broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime. Anoval -Telekomunikacije d.o.o. će vam potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor vam po Zakonu mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.

 

Povrat i reklamacije

U slučaju reklamacije, oštećenja prilikom dostave, pogreške kod prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo vas da nam se javite u roku od dva radna dana od primitka pošiljke. Kupac je dužan uputiti reklamaciju pismeno u zakonskom roku od 14 dana na adresu Ulica grada Vukovara 271, 10000 Zagreb ili e-mailom na prigovori@anoval-telekomunikacije.hr.

Pravo na reklamacije korisnik stječe ukoliko:
• roba nije isporučena po uputama iz narudžbe
• isporučena roba ne odgovara standardima
• je došlo do oštećenja prilikom isporuke

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu te je kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje, to je odmah nužno napomenuti jer naknadne reklamacije se neće uvažavati.
Sve navedene pritužbe riješit ćemo u dogovoru s naručiteljem, odnosno primateljem robe.

 

Jednostrani raskid ugovora o kupnji proizvoda

Trajanje i raskid ugovora (jednostrani raskid ugovora od strane kupca)
Kupac ima pravo sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana. Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.
U slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena, odnosno nakon što mu dostavite dokaz da ste nam robu poslali natrag (ako bismo o tome bili obaviješteni prije primitka robe). Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.
Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Dodatne informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći na ovom linku: Zakon o zaštiti potrošača

 

ELEKTRONSKA KOMUNIKACIJA

Posjećivanjem i korištenjem Anoval Web Shopa prihvaćate komunikaciju elektronskim putem (putem elektroničke pošte ili izjednačenog oblika individualne komunikacije). Time prihvaćate da svi sporazumi, obavijesti, priopćenja i ostali sadržaji koji su vam dostavljeni elektronskim putem (putem elektroničke pošte ili izjednačenog oblika individualne komunikacije) zadovoljavaju pravne okvire kao da su ostvareni u pisanom obliku.

Ukoliko posjetitelj ili korisnik nema e-mail adresu ili unese netočnu ili zbog tehničkih razloga ne može primati e-mail prodavatelj nije dužan na drugi način pokušati obavijestiti korisnika o samoj narudžbi kao niti o eventualnim drugim detaljima vezanim uz narudžbu, dostavu, plaćanje, povrat sredstava, reklamaciju i slično.

 

ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje. To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

 

SPOROVI

Na sporove iz ili u vezi s kupnjom naših proizvoda primjenjuje se hrvatsko pravo, a za slučaj nemogućnosti sporazumnog rješenja spora, nadležan je stvarno nadležnog suda u Zagrebu.

 

PRIVATNOST PODATAKA

U ime Anoval-Telekomunikacije d.o.o. Web Shopa obvezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za izvršenje ugovornih obveza te informiramo kupce o načinu njihova korištenja.
Kupci mogu ostvarivati svoje pravo na pristup podacima, ispravak, brisanje, ograničenje obrade i pravo na prigovor na obradu osobnih podataka slanjem zahtjeva službeniku za zaštitu podataka elektoničke pošte.
Pravila privatnosti, koja čine sastavni dio Općih uvjeta i ugovora o prodaji robe ili korištenja Internet marketinga dostupne su ovdje.
Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Anoval-Telekomunikacije d.o.o. Web Shopa i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.